Student Personeel Alumni Werkveld International Vacatures

ZoekenRSSactuele pagina downloaden als PDF
Anouks droomstage bij het Londense Saatchi & Saatchi
12/7/2011

Het was de grote droom van derdejaarsstudente Marketing Anouk Curvers om stage te lopen bij ‘s werelds grootste en meest bekende reclamebureau Saatchi & Saatchi in Londen. De bekende ‘Lovemarks’ theorie, die door CEO Kevin Roberts ontwikkeld werd en als doel heeft consumenten onvoorwaardelijk verliefd te doen worden op een product, heeft ook het hart van Anouk beroerd, niet zozeer voor de producten dan wel voor het bedrijf zelf.

Stageplaatsen bij Saatchi & Saatchi zijn erg gegeerd en er waren dan ook maandenlange besprekingen nodig tussen Chris Huybrechts, International Coördinator PHL-Business en Adam Armstrong, Talent Manager van Saatchi & Saatchi, vooraleer de definitieve toezegging kwam. Waarom Saatchi & Saatchi Londen besliste om met PHL-Business in zee te gaan? Volgens Talent Manager Adam Armstrong is de firma gepassioneerd door fantastische ideeën die alleen maar ten uitvoer kunnen gebracht worden door mensen met een verschillende culturele achtergrond. Stagiairs brengen nieuwe energie in het bedrijf en kunnen hun eigen stempel drukken.

Saatchi & Saatchi Londen heeft al een lang lopend partnerschap met Limerick University, maar gaat nu in zee met de PHL omwille van haar multiculturele en innovatieve reputatie. Tijdens haar stage van 28 februari tot 10 juni 2011 maakte Anouk deel uit van het Saatchi & Saatchi Lovemarks team dat werkt in de spirit van ‘One Team, One Dream – Nothing is Impossible’. Hun filosofie doorgronden, meewerken aan een groot project en zo praktijkervaring opdoen, is voor Anouk een once-in-a-lifetime opportunity. Voor elke persoon die in de reclamewereld carrière wil maken, is de kans om bij Saatchi & Saatchi ervaring te kunnen opdoen immers “de droom”.  

Anouk is dan ook super blij dat ze die kans krijgt en stiekem hoopt ze nu na haar stage een vaste job te krijgen bij Saatchi & Saatchi Londen, al zullen haar ouders dat niet graag horen.